maandag 1 december 2008

Mik en Infuus! =D

Vandaag dus voor een extra controle na het ziekenhuus geweest.

Ging niet zo lekker meer en de afgelopen 2 pillen kuren hebben weinig effect gehad. Dus maar aan de bel getrokken.

Vandaag vroeg op gestaan omdat er richting Utrecht natuurlijk files zijn! We moesten er om 10.00 uur zijn en kwamen met de dikke colt van me moeder om 10.10 aan.

Gelijk door gegaan na 'mijn' longarts die binnen een aantal minuten bij ons was. Eventjes longen geluisterd en daar hoorde hij al wat meer geruis.. Toen even gesprekje gedaan en al gauw waren we er over eens dat het toch maar een opname moest worden.

Maarrrr er was geen bed vrij op B3WEST, dit is ons vaste stekkie haha, dus toen hebben we besloten om het infuus thuis te doen, opzich een voordeel! Want dan hoeven mijn vrienden/familie niet ver te reizen en 3 weken in het ziekenhuus liggen is natuurlijk niets.

Overmorgen krijg ik een infuus geprikt hier in Apeldoorn, en zal de kuur beginnen, dit is niet spannend voor mij omdat het wel 'vaker' gebeurt. Het is dit maal wel een stootkuur, en via de bloedbaan dus dat zal ik zekersteweten voelen! 8) Zit wel 3 weken thuis, want mag van de arts niet sporten of na school! WOW!

Daarna moest ik nog even X-thorax foto maken, bloedprikken, sputum in leveren en ook nog bloedgasprikken..

Na dit alles weer lekker na huis gereden en wachtend op een telefoontje dat alles is geregeld (kwa infuus-spul) zodat ik kan beginnen aan de kuur..

Opzich dus een goed iets, ben toe aan een infuus en dat het dan ook nog thuis kan is helemaal supa! Alles beter dan 3 weken ziekenhuis!

7 reacties:

Anoniem zei

Nouuuuu,wij waren wel even komen zwaaien hoor!!
Lekker dat je thuis mag kuren,succes!!

Groetjes,de Zoompjes

Fred zei

Hoi Mik,

moet ik nou zeggen wat k.. (dat je aan het infuus moet) of blij? (dat je het thuis kunt doen)

In ieder geval de groeten en sterkte ermee!

Hou je haaks en de groeten!

Fred

Tamara M. zei

Meteen thuis kuren, en geen zk!:O Welke dokter heb jij daar! Die wil ik ook;)

Nouja wel fijn dat je iig niet naar het zk hoeft! Maar ehm 3 weken thuis zitten? Dat lijkt me niet echt iets voor jou...

xxx Tamara

Anoniem zei

Nou lekker dat je niet naar b3 west moet! Succes en sterkte!


xx

lielie zei

whoeoeo thuis infuus is tha bomb!!!

succes de komende 3 weken, en goed opknappen he!!

liefs annelie

Anoniem zei

Hoi Mik, ff een bericht vanuit Badhoevecity.

We hopen allemaal dat je kuur goed aanslaat. Gelukkig dat het mogelijk is dit ook thuis te doen!

Groetjes,
Henk, Kevin, Michael en May-Lin

Unknown zei

Hey Mik, vervelend weer een kuur, maar wel lekker dat je niet in het zks hoeft te blijven!! Lekker dicht bij natas in de buurt, maakt t toch een stuk gemakkelijker allemaal... kusje...