zaterdag 9 januari 2010

Reunie

Na een aantal jaar dat FOK niet meer gehouden 'mag' worden. Is het weer eens tijd voor een reunie.

Gelukkig waren er weer een aantal CFers die de zin hadden om zoiets te realiseren, super!

Morgen is de dag dat we weer bij elkaar komen, het is een weekendje, in Den Haag :)

Altijd leuk natuurlijk om mensen weer te zien, die je al 12 jaar lang op FOK mee maakte, lekker een beetje kletsen en natuurlijk elkaar verhalen aanhoren.

Ik heb er wel zin aan. We zien wel wat de dag morgen zal brengen, gezien het misschien wel niet zulk mooi weer wordt.

3 reacties:

Anoniem zei

Mag ik mee? (bloos) (bloos)

Ben nog nooit mee op een kamp geweest. En jullie ken ik nu een beetje en de rest ook, als er een uit valler is, geef ik me vrijwillig!

Groetjes Monique

Anoniem zei

Oja, en verders heeeeeeel veeel plezier en veel lol. Hoop dat het een gezellige reuni word.

Word met sneeuwballen gooien denk ik!

Have Fun en tot horen.

Groetjes nog een keer Monique

Yehudith zei

Dr ligt hier helemaal geen sneeuw joh :P

Mik, tot straks!

xx