woensdag 4 november 2009

Infuus oppepper ^^

Nou nou, we zijn alweer een aantal dagen verder, de tijd vliegt ook al doe ik vrij weinig.

Ben afgelopen vrijdag thuis gekomen vanuit het ziekenhuis, me schatje heeft me opgehaald waarna ik gelijk bij haar in bad ben gekropen, even lekker alles van me afspoelen!!!

Daarna lekker geslapen in haar bed, want daar was ik wel aan toe, in het ziekenhuis ligt je eigenlijk om op te knappen, voor je rust. Maar damn dat valt tegen, want elke morgen was ik om half 9 wakker, terwijl ik wel meer slaap nodig heb!!!

Ik heb de 'lange lijn' a.k.a Picklijn nog zitten, eerste dag was het wat vervelend, maar nu lijkt het net of er niets zit, superrr ideaal dus! Met het aansluiten van men andere 'bal' en het doorspuiten voel je niets, en je mag er zelfs mee douchen.. Ik snap wel dat ze het aanraden in het ziekenhuis en dat ze elke langdurige AB-patient hieraan willen hebben, ik wil iig niet meer zonder, ondanks dat het een hells werk was om hem te plaatsen (ter vergelijking met het normale infuus dan hé)..

Sinds enkele dagen (eigenlijk sinds gister) voel ik me uber best, ik kan weer lekker gaan en staan waar ik wil zonder enige echte moeite, natuurlijk kost het een hoop moeite, maar dit is nog wel te houden voor een cffer als mij, ik houd zowieso niet zo van klagen, al moet ik dat wel wat vaker doen haha.

Ik heb dus het idee dat het kuurtje aanslaat, ik ben dan ook enorm blij dat men vriendin en moeder zo hebben aangedrongen tot een kuurtje, als ik het nu bekijk had ik het veel eerder moeten doen, veel eerder geen pijn, kortademigheid, hoofdpijn, benauwd enz, nu kan ik tenminste weer een beetje genieten van de dag zonder rare prikkelingen van men lijf! Ideaal dus, maar niets gaat op tegen een normaal persoon natuurlijk. Het wordt dus tijd voor nieuwe longen, maar als ik het met 2 infusen per jaar nog kan halen, hoor je mij niet klagen!

3 reacties:

Anoniem zei

Mooi bericht, Mik!

Anoniem zei

Klaag jij dan wel eens ??? Dat is met veel onderdeeltjes, erin BRENGEN is ....... (lelijk woord) maar als het erin ZIT, prima. Veel beterschap joh !

Anoniem zei

Hoi Mik,

Blij om te horen dat het wat beter met je gaat. Gehoord op de radio dat het de ademloos weken zijn en iedereen op me werk maar even opgeroepen om te tekenen op 2miljoenhandtekening.. alle beetjes helpen..

knuuf