woensdag 18 november 2009

I'm back!


Yeah, eindelijk was het maandag zover.

Tijdens een controle hebben ze me lange lijn verwijderd, en dus me AB kuur gestopt. Ik heb er nu 3 weken aan gezeten, en voel me nu goeeed (altans, voor een cf-er!).

Ik kan weer redelijk de dag doorkomen met niets doen zonder teveel benauwd te zijn, mag niet klagen want ik kan nog redelijk wat met mijn kleine 25% longinhoud haha echter zit fietsen en gek doen enz. er niet meer in.

Ik heb al 2 keer verteld hoe gek in ben op de lange lijn, ik heb in het ziekenhuis aangegeven niet anders meer te willen! Heb er gewoon 3 weken totaal geen last van gehad, douchen kan je ook normaal en je voelt er niets van eigenlijk!!!

Daarnaast gaat het projectje met de Skyline ook goed, auto staat nu bij een bedrijf dat het laatste voor mij af maakt, vandaag hebben ze men laatste spullies opgehaald. Waaronder een BBK (big brake kit) dat zijn 8pots remklauwen met een geventileerde 356 schijven... Vrij groot!

Hierbij dan ook een plaatje ervan;

0 reacties: