maandag 2 februari 2009

Zij!


IK HOU VAN HAAR!

Zo,... Dat moest er even uit! =)

Het is natuurlijk altijd nog dezelfde meid, Natascha,
DE meid waar ik zo super gek op ben!!

Wie niet gek op haar kan zijn spoort echt niet! Die meid heeft alles!

Ze is altijd aardig, altijd super lief en vooral zorgzaam,
het oog wil ook wat, en daar doet ze flink dr best voor, darn sexy! Haha!

Elke sms, elke lach en elke blik van haar geniet ik van,
ze is gewoon speciaal voor hoe ze is, gemaakt voor mij lijkt wel, precies mijn dekseltje!

Met haar wil ik elke dag samen zijn, samen wonen en trouwen,
en ik weet 100% zeker dat dit gaat lukken,
want haar laat ik echt nooooit meer gaan!

Lieverd, ik hou van jou, for ever!

xxx

4 reacties:

Tamara M. zei

Zó schattig van jou Mike, dat je een hele pagina aan haar wijdt. Ik hoop dat voor jou ook snel nieuwe longen komen zodat je dit allemaal kunt realiseren!!

liefs Tamara

p.s. Natascha, je hebt echt de een-na-liefst jongen van de hele wereld!;) (ik heb de liefste, dat begrijp je natuurlijk wel:P)

Anoniem zei

Awww hoe lief! :D

Unknown zei

jeetje mik.. wat ben jij klef!!!! hahah dat ben ik niet gewent van jou ;-) Maar wel heel leuk om te lezen dat het nog steeds zo gezellig en liefdevol is tussen jullie. Kusje..

Anoniem zei

owh mijn aller liefste, voor mij geld precies hetzelfde. Jij bent voor mij degeen die bij me past.
We blijven samen knokken voor nieuwe longen, en dan onze dromen achter na!!

Jullie mogen het allemaal weten, mensen wat hou ik van deze jongen:D.

veel liefs en een dikke zoen van jouw meisje