woensdag 18 februari 2009

I'm still alive!

ZO, na een dikke 2 weken maar weer eens wat posten!

Gister was weer een fun dagje, enigste wat ik nog miste was het bezoek aan mijn vriendinnetje...

Maarr gister met de dogs het bos in geweest met een vriendinnetje van mij, en hebben een heeeeeel eind gelopen, en damn dat ging goed.. Ik voel me daarin tegen ook erg goed, dus ben weer helemaal blie! =)

Als ik dan zie hoe gek de honden wel niet doen.. De één liep al zelf de schaapskooi in en de ander zit lekker te rollebollen, dan word ik weer helemaal blij, zoiets mis je toch als je meerendeels thuis zit en je ziek en nutteloos te voelen, want zo waren de afgelopen 2 maanden!

Dus ik voel me weer fijn! Eind van de middag me nep-neefje geholpen met zijn PS3 en daarna lekker wat te eten gehaald voor men broertje en mij.. Lekker even met ze 2e samen eten, kletsen, en ouwehoeren, altijd goed toch haha!

Daarna, toen me vriendin al in bed lag anders had ik er nog een kus gebracht, maar weer na huus gegaan, en tijdens het sprayen de PS3 aangezet, afgesproken met een maatje en nog even lekker wezen gamen, dit kost teminste geen energy, en met meerdere in een online game is echt lache!

Hopelijk word het weer wat beter weer, zoiets als vandaag is al goed, want dan ken je teminste wat uitvoeren op zo'n dag! Op na morgen haha

0 reacties: