zondag 1 juni 2008

Bijna vakantie mensen!

Nog 2 maanden en dan hebben we vakantie ongeveer, of naja voor mij begint het dan echt, want dan is me schatje Natas terug en weer helemaal van mij :-d Op dit moment moet ik het doordeweeks zonder haar doen, want ze zit in Hilversum door de weeks, ik kan er natuurlijk natoe rijden, en dat doe ik ook, maar leuk is anders.. zo verweg! ^o)

Als het goed is gaan we ook met ze 2e op vakantie, niet de 1e keer, we zijn al een koppel weekenden samen weggeweest, maar dit word eigenlijk de ECHTE vakantie samen, met ze 2 :-d We hebben het skiƫn en afgelopen zomer natuurlijk al achter de rug, maar saampies is toch wel wat anders :-d :-d :-d
Waarheen? Nog geen idee, het zal midden zomer zijn en in Nederland want ik mag het land nogsteeds niet uit vanwege me plek op de transplantatielijst (h)

0 reacties: